Hirvenpään maja

HIRVENPÄÄN MAJA

Vuokraamme Hirvenpään majaa esimerkiksi juhliin ja kokouksiin. Tilaan mahtuu enimmillään 60 henkilöä. Hirsinen hiihtomaja huokuu historiaa ja tunnelmaa. Venäläiset upseerit rakensivat majan alunperin 1800-luvulla metsästysmajakseen.

Maja koostuu isosta salista, avarasta keittiöstä sekä eteistilasta, jossa ovat saniteettitilat. Keittiön varustukseen kuuluu muun muassa kolme jääkaappia, joista yhdessä on tilava pakastin. Lisäksi keittiöstä löytyy kaksi astianpesukonetta, liesi uuneineen ja mikroaaltouuni. Vuokraajien käytössä ovat astiasto sekä kahvin- ja vedenkeittimet. Pihan puolella, keittiön välittömässä läheisyydessä, on käsäkaudella käytössä kuusipolttimoinen kaasugrilli.

Majan osoite on Hiihtomäentie 34 a, 00800 Helsinki (Herttoniemi).

Kysy tiloista, vapaista ajoista ja hinnoista sähköpostilla hirvenpaanmaja@gmail.com tai
puhelimella 044 333 0551.

Yllättävästi Herttoniemen komein ja maineikkain maja oli Helsingin Työväen Hiihtäjillä (HTH)" Seuran nykyinen nimi on Herttoniemen hiihtäjät. Maja on edelleen seuran hallussa." http://www.uusisuomi.fi/artikkelit/herttoniemi-hiihtokeskuksena