Hirvihölkkä

2021 TULOKSET: http://hth.sporttisaitti.com/hirviholkka/tulokset/

Sunnuntaina 27.10.2024  klo 11.00

PAIKKA
Herttoniemen urheilukenttä, Siilitie, Helsinki. Paras joukkoliikenneväline paikalle lienee metro. Siilitien metroasemalta 500 metriä luoteeseen, eli Siilitietä ylämäkeen. Urheilukentällä on parkkipaikka. Osallistujilla on käytössä pukukoppi suihkutiloineen.

SARJAT
Kilpasarjat 14,3km (3 kierrosta)
Naiset
Miehet
Hölkkäsarjat 9,7 km (2 kierrosta)
Naiset yleinen
Naiset 40V
Naiset 50V
Naiset 60V
Naiset 70V
Miehet yleinen
Miehet 40v
Miehet 50v
Miehet 60v
Miehet 70v

REITTI
Juoksureitti kiertää pääosin hiekkapintaisia ulkoilureittejä kauniissa ja vaihtelevassa maastossa Herttoniemen ulkoilualueella. Rata on merkattu hyvin opastein ja risteyksissä kalkkiviivoin. Kierroksen pituus on noin 4.6 km. Lisäksi matkoihin tulee urheilukentällä juostava osuus, noin 0.4 km.

MAKSUT
Osanottomaksu etukäteen ilmoitettuna 10€, paikan päällä kisa-aamuna 15 € tai juoksijakortilla 12 €.

Pyydämme ilmoittautumaan etukäteen 26.10.2024 klo 18:00 mennessä lähettämällä sähköpostilla nimen, seuran, sarjan ja matkan osoitteeseen niko.torvela  ät gmail.com Etukäteisilmoittautumismaksut MobilePayllä Nikolle numeroon 0505241942. Etukäteen ilmoittautuneille löytyy ulkoa nimilista numeroilla ja laatikko jossa on numerolappunne.
Ilmoittautuminen paikan päällä su klo 9:45-10:45.

Osallistuja vastaa itse vakuutuksestaan. Järjestäjä ei ole vakuuttanut osallistujia.

PALKINNOT
Kaikille maaliin tulleille jaetaan Hirvihölkkä-mitali.
Jokaisen sarjan parhaille kunniapalkinnot, 1-3:lle riippuen osallistujamääristä.
Lisäksi arvomme tavarapalkintoja kaikkien osallistujien kesken.

TULOKSET
Tulokset julkaistaan tapahtumapaikalla palkintojenjaon yhteydessä. Tapahtuman jälkeen tulokset ovat nähtävissä seuran nettisivuilla hth.sporttisaitti.com/hirviholkka/ ja Juoksija-lehden tulospalvelussa.

OHEISTAPAHTUMANA LASTEN JUOKSUT
Lapsille järjestetään Hirvihölkän aikana 0,5 km juoksu. Ei osallistumismaksua. Ilmoittautuminen joko etukäteen niko.torvela  ät gmail.com tai kisapaikalla pihalla. Reitti on aikuisten reittiä juomapisteelle ja sieltä aikuisten reittiä maaliin. Kisan ajaksi numerolaput rintaan ja maalissa saa numeron palauttamalla Hirvihölkkä-mitalin. Emme ota lapsille aikoja vaan jokainen saa juosta silkasta ilosta ilman tulospaineita. Jos sää on hyvä, lapsille on numrolappuja ulkona laatikossa, ottakaa itsepalveluna samalla, kun annatte lapsen nimen listoille.

TIEDUSTELUT
Sami Haapanala, puh: 040-5966496, email: shaapi (ät) gmail.com