Seuran toimintasuunnitelma 2015

9.12.2014

Johtokunnan valmistelema vuoden 2015 toimintasuunnitelma, joka esitetään vahvistettävaksi syyskokouksessa.

HERTTONIEMEN HIITÄJIEN TOIMINTASUUNNITELMA VUODELLE 2015

Herttoniemen Hiihtäjien (HTH) 87:nen toimintavuoden aikana tulemme panostamaan urheilutoiminnan lisäämiseen ja uusien jäsenten hankintaan. Toiminnan turvaamiseksi seuralle rekrytoidaan uusia toimihenkilöitä eri tehtävien hoitoon.

1 Kilpailu- sekä harjoitustoiminta

Herttoniemen Hiihtäjät järjestää Hirvihölkän lokakuun viimeisenä sunnuntaina Herttoniemen ulkoilualueella.

Maastohiihdossa järjestetään seuran jäsenille kolme sarjakilpailua ja mestaruushiihdot. Seura asettaa joukkueen maakuntaviestin B-sarjaan.

Pyöräilijät osallistuvat muun muassa useaan Enduro Cupin ja Marathon Cupin kilpailuun ja Tahko MTB kilpailuun.

Suunnistuksessa järjestetään seuran jäsenille viisi sarjasuunnistuskilpailua sekä mestaruuskilpailut hiihtosuunnistuksessa ja kesäsuunnistuksessa. Suunnistajat osallistuvat kansallisiin suunnistuskilpailuihin, Jukolan viestiin nais- ja miesjoukkueella sekä aluemestaruuskilpailuihin.

Seuran jäsenille järjestää harjoituksia eri lajeissa. Syksyllä järjestetään sauvakävelyharjoituksia Paloheinän maastossa. Seura järjestää hiihtoleirin marras-joulukuussa.

2 Muu toiminta

Pikkujoulut järjestetään marras- tai joulukuussa seuran majalla.

Majalla tehdään tarvittavia kunnostustöitä ja puutalkoita läpi vuoden.

Seuran jäsenmäärää pyritään lisäämään aktiivisella rekrytoinnilla.