Toimintakertomus 2013

Helsinki .4.2014

HELSINGIN TYÖVÄEN HIIHTÄJÄT RY:N TOIMINTAKERTOMUS 2013

1. Yleistä

Helsingin Työväen Hiihtäjien toimintavuosi 2013 oli seuran 85:nen ja samalla viimeinen toimintavuosi seuran perinteisellä ja historiallisella nimellä. Seuran kevätkokous 22.4.2013 päätti vaihtaa seuran nimen paremmin aikaan sopivaksi. Seuran nimi muutettiin Herttoniemen Hiihtäjiksi. Seuran lyhenne, HTH, säilyy ennallaan.

2. Kilpailu- ja harjoitustoiminta

Seura järjesti vuoden aikana kaksi kansallista kilpailutapahtumaa. Perinteinen Hirvihölkkä keräsi Herttoniemen urheilukentälle 27.10.2013 lähes sata juoksijaa. Enduropyöräilijöille järjestettiin MTB -kilpailu Kivikon kallioilla 5.10.2013. Pyöräilykilpailuun osallistui myös noin sata pyöräilijää.

Seuran jäsenet osallistuivat joukkueilla maakuntaviestin B-sarjaan ja Venlojen viestiin. Suunnistajat ja pyöräilijät osallistuivat kansallisiin kilpailuihin.

Seuran mestaruuskilpailut järjestettiin hiihdossa, hiihtosuunnistuksessa ja suunnistuksessa. Lisäksi järjestettiin seuran sisäisiä sarjakilpailuita hiihdossa ja suunnistuksessa.

Seura järjesti harjoitustoimintaa eri lajeissa. Maastopyöräilijät harjoittelivat lähes viikoittain. Hiihtäjille järjestettiin syksyllä sauvaharjoituksia ja perinteinen ensilumenleiri pohjoisessa.

3. Muu toiminta

Seuran pikkujoulut järjestettiin majalla 16.12.2013.

Majalla tehtiin suunnitelman mukaisia kunnostustöitä.

4. Johtokunta

Seuran syyskokouksen valitsema johtokunta kokoontui toimintavuoden aikana kolme kertaa.

Johtokuntaan kuuluivat seuraavat henkilöt:

Niko Torvela, puheenjohtaja
Ida Airola, sihteeri
Sami Haapanala, rahastonhoitaja
Mika Kavén, varapuheenjohtaja
Pentti Reinikainen
Aaro Keinänen
Vesa Soikkeli
Christer Mannila
Mikko Räty

4. Tilikauden tulos

Tilikauden tulos oli 1247,75 € ylijäämäinen. Tilikauden tuloslaskelma 1.1. – 31.12.2013 on liitteenä. Liite jaetaan kevätkokouksessa.

Helsingissä .4.2014

Mika Kavén                                Sami Haapanala