Toimintasuunnitelma 2021

16.11.2020

Johtokunnan esitys vuoden 2021 toimintasuunnitelmaksi

HERTTONIEMEN HIIHTÄJIEN TOIMINTASUUNNITELMA VUODELLE 2021

Herttoniemen Hiihtäjien (HTH) 93:nen panostamme urheilutoiminnan ylläpitämiseen ja uusien jäsenten hankintaan. Toiminnan turvaamiseksi seuralle rekrytoidaan uusia toimihenkilöitä eri tehtävien hoitoon.

1 Kilpailu- sekä harjoitustoiminta

Herttoniemen Hiihtäjät järjestää Hirvihölkän lokakuun viimeisenä sunnuntaina Herttoniemen ulkoilualueella, mikäli koronatilanne sen mahdollistaa.

Seuran kilpailu- ja harjoitustoiminta ovat riippuvaisia koronatilanteen kehittymistä. Mikäli koronatilanne mahdollistaa, maastohiihdossa järjestetään seuran jäsenille kolme sarjakilpailua ja mestaruushiihdot. Seura asettaa joukkueen maakuntaviestin B-sarjaan, mikäli viesti järjestetään.

Edelleen koronatinateen mahdollistaessa suunnistuksessa järjestetään seuran jäsenille viisi sarjasuunnistuskilpailua sekä mestaruuskilpailut hiihtosuunnistuksessa ja kesäsuunnistuksessa. Suunnistajat osallistuvat kansallisiin suunnistuskilpailuihin. Seura pyrkii asettamaan joukkueen Jukolan viestiin ja miesjoukkueen aluemestaruuskilpailuihin.

Seuran maastojuoksumestaruuskilpailu järjestetään kesäkaudella.

Pyöräilijät osallistuvat kansallisiin kilpailuihin.

Seuran jäsenille järjestää harjoituksia eri lajeissa. Syksyllä järjestetään sauvakävelyharjoituksia Paloheinän maastossa. Seura järjestää hiihtoleirin marras-joulukuussa. Alakouluikäisille suunnattu hiihtokoulu pyritään järjestämään lumi- ja koronatilanteiden salliessa.

2 Muu toiminta

Johtokunta seuraa toimintavuonna erityisellä tarkkuudella seuran taloustilanteen kehittymistä johtuen korona -pandemia aiheuttamasta epävarmuudesta seuran toimintaan. Talousarviota sopeutetaan tarvittaessa kesken vuoden johtokunnan toimesta. Seuran jäsenet informoidaan kuluvan vuoden taloustilanteesta kevätkokouksen yhteydessä.

Helsingin kaupunki jatkaa majan kiinteistön vuokraa 31.12.2029 asti. Vuoden alussa nouseva vuokra huomioidaan talousarviossa.

Majalla tehdään tarvittavia kunnostustöitä ja puutalkoita läpi vuoden.

Seuran jäsenmäärää pyritään lisäämään aktiivisella rekrytoinnilla.

Pikkujoulut järjestetään marras- tai joulukuussa seuran majalla, mikäli koronatilanne sen mahdollistaa.

Vuoden aikana selvitetään seuravarusteiden hankintamahdollisuuksia ja mahdollisesti hankitaan niitä.