Seuran kevätkokous 2.4.2019 klo 17.30 majalla

18.1.2019

Seuran sääntömääräinen kevätkokous järjestetään 2.4.2019 klo 17.30 Hirvenpään majalla.

Kokouksen esityslista on sääntöjen mukainen. Esitykset käsiteltävistä päätösasioista on tuotava johtokunnan tietoon vähintään kaksi viikkoa ennen kokousta.

Alla on luonnos toimintakertomuksesta.

HERTTONIEMEN HIIHTÄJÄT RY:N TOIMINTAKERTOMUS 2018

1. Yleistä

Herttoniemen Hiihtäjien ry:n toimintavuosi 2018 oli seuran 90:säs. Seuran toiminta painottui suunnistus- ja hiihtotapahtumiin sekä Hirvihölkän järjestämiseen. Jäsenistön kevät- ja syyskokoukset toimeenpantiin sääntömääräisesti. Syyskokouksen yhteydessä järjestettiin totutulla tavalla pikkujoulut, jossa samalla juhlittiin seuran juhlavuotta.

2. Kilpailu- ja harjoitustoiminta

Toimintavuonna 2018 seura järjesti yhden kansallisen kilpailutapahtuman. Järjestyksessään 40. Hirvihölkkä keräsi Herttoniemen urheilukentälle 28.10.2018 noin kahdeksankymmentä juoksijaa.

Hiihtäjät osallistuivat kansallisiin kilpailuihin. Seuran omina hiihtokilpailuina järjestettiin sarja- ja mestaruuskilpailuja.

Suunnistajat osallistuivat kansallisiin hiihtosuunnistus- ja suunnistuskilpailuihin. Suunnistuksessa järjestettiin seuran mestaruuskilpailu ja viisi sarjakilpailua.

Seuran pyöräilytoimintaa edustettiin TAHKO MTB:ssä ja muutamissa pyöräsuunnistuskilpailuissa.

Seura järjesti harjoitustoimintaa eri lajeissa. Hiihtäjille järjestettiin syksyllä sauvaharjoituksia ja perinteinen ensilumenleiri Saariselällä viikolla 49.

3. Muu toiminta

Seuran pikkujoulut järjestettiin majalla 13.12.2018. Pikkujoulujen yhteydessä juhlittiin seuran 90:ttä -toimintavuotta.

Majalla tehtiin suunnitelman mukaisia kunnostustöitä.

4. Johtokunta

Seuran syyskokouksen valitsema johtokunta kokoontui toimintavuoden aikana kaksi kertaa.

Johtokuntaan kuuluivat seuraavat henkilöt:
Mika Kavén, puheenjohtaja
Niko Torvela, varapuheenjohtaja ja sihteeri
Sami Haapanala, rahastonhoitaja
Pentti Reinikainen
Aaro Keinänen
Vesa Soikkeli
Christer Mannila
Hannu Koivisto
Tapio Kiviaho

4. Tilikauden tulos

Tilikauden tulos oli xxxx.xx € ylijäämäinen. Tilikauden tuloslaskelma 1.1. – 31.12.2018 on liitteenä.

Helsingissä      .4.2019

Mika Kavén            Niko Torvela